Kupnja karte putem mobitela od danas više nije moguća. ZET je odlučio ukinuti uslugu mPrijevoz do daljnjega zbog ispitivanja novog sustava naplate karata putem mobilnih telefona koji će stati na kraj švercanju.
Dosadašnji sustav naplate donosio je ZET-u zaradu od oko dva milijuna kuna mjesečno koliko mu je donosila kupnja oko 200 tisuća karata putem mobitela. No toga se odriče jer su se građani dosjetili kako zaobići sustav pa su, među ostalim, osmislili niz aplikacija koje su omogućavale dijeljenje jedne karte pametnim telefonima i druge načine za zloporabu mPrijevoza.
Na novom sustavu naplate ZET je, podsjetimo, počeo raditi još lani. Nekoliko puta je najavljivao njegovo uvođenje i testiranje, no dosad očito nije pronađen model koji bi putnicima pružio jednostavnu uslugu, a da je pritom drugi ne zloporabe.
Jedinstveni broj
Prema dosad planiranom, sustav bi trebao funkcionirati na sljedeći način: svaki će putnik dobiti vrijednosnu kartu sa svojim PIN-om. Pri slanju poruke više se neće upisivati ZG, već jedinstveni broj s vrijednosne karte. Nakon što se pošalje broj s kartice, korisnik će se za ulaska u vozilo registrirati svojom karticom na postojećim uređajima.
Kontrolor tako ubuduće više neće pregledavati mobitel, već PIN s vrijednosne karte. Zbog ukidanja usluge ZET će se morati privremeno odreći zarade od dva milijuna kuna mjesečno, koliko mu je donosila kupnja oko 200 tisuća karata putem mobitela.
Kada će točno ponovno usluga biti dostupna, iz ZET-a nisu znali reći, samo su kazali da se na sustavu radi te da će na vrijeme o tome obavijestiti javnost. Cijena karte kupljene mobitelom je 12 kuna, a ostat će ista i u novom sustavu.
>>Kartu kupljenu SMS-om vozač ne želi priznati i još - viče
>>Jelić: Kazna za švercanje trebala bi iznositi 1000, a ne 200 kuna!